Hartă site      Legaturi utile

        Acasă            Ce este 112            Funcţionare sistem 112            Serviciul SMS 113            eCall            Agenţii de urgenţă            Informare publică            Contact
 

        Esti aici:  Informare publică > Solicitare date personale

Informare publică

Stiri


Partener al proiectului Campania nationala de informare referitoare la numarul unic de urgenta 112

     În condiţiile în care o persoană vizată doreşte să obţină datele stocate pe timpul apelului iniţiat către Serviciul de urgenţă 112 trebuie să se adreseze Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, prin punctele de contact publicate, formulând o solicitare datată şi semnată care să conţină următoarele:

  • Date personale – nume, prenume, adresa (în anexă copie CI, BI, paşaport);
  • Obiectul solicitării – confirmare apel, conţinut apel ş.a.;
  • Numărul de telefon de la care a fost apelat Serviciul de urgenţă 112;
  • Localitatea din care a fost iniţiat apelul;
  • Anul, luna, ziua, intervalul orar în care a fost iniţiat apelul;
  • Adresa la care să fie expediat răspunsul.

     Dacă solicitarea este adresată de către un reprezentant legal al persoanei vizate este necesară transmiterea, în copie, a documentului care atestă reprezentarea.


© 2010 Serviciul de Telecomunicatii Speciale. Toate drepturile rezervate. - www.stsnet.ro
 
Contor trafic
eXTReMe Tracker